HTML

N 11

Hentesnél falatozni jó

Henteskritikák, és minden, ami hús.

Hentes térkép

Henteskritika – Csanády utca

2011.11.09. 13:20 Hentesező

 Írnék én, írnék henteskritikát a Csanády utca középső részén található hentesről, ha megtalálnám az egységet. Na jó, megtaláltam, de milyen áron? Föl, s alá kerekeztem az utcában, végül már a járdán tekertem lépésben, nem igaz, hogy nincs itt semmi, benne van a táblázatunkban, és egy kedves törzsevő is megemlékezett az egységről a minap.

Végül részben az illatok alapján meglett, mindjárt a mokaszinok és a CBA között, de hogy sehol egy cégér, egy felirat nem mutatja, hogy drága hentesező ide gyere, itt tömheted a hasad nincs sehol, ez szerintem példátlan jelenség. A sorban állva a szokásos jelenségeket tapasztalta magamon: ilyenkor nekem már nagyon korog, rajtam a gyomoririgység és a felkészülési pánik, szeretek flottul és olajozottan rendelni, hogy ne tartsam fel a sort, egyúttal belebetegszem a gondolatba, hogy az előttem álló elkéri azt a darab húst, amit kinéztem magamnak, szökik a pulzus, szalad a vérnyomás.  Mindez hatványozottan jelentkezett a Csanádyban, amikor rájöttem, hogy ki kell állnom a sorból és kimennem az utcára, hogy megnézzem a kínálatot, egyszerűen onnan van csak törzsevőnek való szélesvásznú rálátás a húsokra.

Alapos szemrevételezés után kolbászt kértem, mert láttam egy helyeset, meg véres hurkát, mert abból is egy decens kis darab virított a pultban, és bundázott csirkeszárnyat, mivel hangsúlyosan nem rántott volt, hanem párizsi. Kezdjük ezzel az utóbbival. Barátaim, drága törzsevők a bundázott szárny a Csanády utcában megér egy több kilométere kitérőt is, simán érdemes kiugrani ide a Westendből, ahova bemenni is kár volt, ez egyszerűen kurvajó. Roppan a bunda, omlik a hús, a kézben marad a kicsússzanó csont, a szájban meg a lényeg. Nem erős, de határozott és finom a fűszerezés, azonnal ettem volna még kettőt-négyet, ha az ismert okokból nem kellene visszafognom magam. Vivát, Vivát, Vivát!

Jó a kolbász is, de nem hagy különösebb nyomat. Finom, sőt nagyon finom a véres hurka, csak feltehetőleg sokat várt rám szegénykém, mert bár láthatólag jól át van sütve, a pultban állva visszapuhult a bőre, így inkább kitüremkedik a töltelék a vágott felület felé, semhogy megadja magát egy új bemetszésnek. No jó, ez persze a műanyag kések minőségéről is árulkodik, de hát akkor is, láttunk már műanyag késsel is jól szelhető hurkát, nem is egyet, remeket.

Az almapaprika kitűnő, a kenyér henteseknél megszokott minőség, a kiszolgálás barátságos, a boltban pedig akár egy kisebb vásárlás is megejthető, a hús mellett pékáru és egy főként tejes hűtőpult is van, talán ez az identitás válság magyarázza a cégér teljes hiányát.  (96,6)

Szólj hozzá!

Címkék: véres hurka kolbász almapaprika henteskritika bundázott csirkeszárny csanády utca

A bejegyzés trackback címe:

https://hentesnel.blog.hu/api/trackback/id/tr113365735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása